הרשמה והתחברות
::: בעיות נפוצות בהרשמה :::
שינוי כתובת אימייל
הרשמה,
התחברות:
יש להבדיל בין הרשמה להתחברות לאתר. הרשמה יש לבצע רק פעם אחת עבור כל
גולש/חבר באתר. הרשמה והתחברות נעשים באמצעות הקישורים הנמצאים למעלה,
בכותרת העמוד.
הרשמה:
שימו לב: בשום פנים אין להירשם יותר מפעם אחת. אם יש בעיה
בהתחברות, המערכת תנחה אתכם בזמן כשלון בניסיון זה. רישום כפול לאתר
יצור בעיית התחברות קבועה במחשב שלכם.
ההרשמה כחבר היא ללא תשלום נכון לעכשיו, ומאפשרת לך לראות את פרטים
המתכון והוראות ההכנה המלאים, לשמור מתכונים מועדפים על שמך, להדפיס
מתכונים, להגיב ולשאול שאלות, כמו כן לקבל איתות באימייל על תגובה
לשאלה ששאלת. בקרוב יתווספו אפשרויות נוספות עבור החברים הרשומים.
עבור הרשמה יש צורך לבחור כינוי (שם משתמש) וסיסמא (המאפשרת רק לך
להיכנס לאתר תחת הפרטים האלה).
בשום אופן אין להירשם יותר מפעם אחת עבור גולש ספציפי. אם נתקלת בבעיה
שהיא, אנחנו כאן כדי לעזור, ובאתר קיים עבורך מנגנון איתור
נתוני-המשתמש כך שאפשר ורוצי להשתמש בו בכל בעיה של התחברות או רישום
לאתר.
להרשמה יש להקליק על הקישור
הירשם.
לפניך יופיע טופס הרשמה.
רק השדות המסומנים באדום - שם
משתמש (כינוי), סיסמא, אימייל - חיוניים להרשמה תקינה, כל
השאר הן אופציות למילוי.
שימו לב: מיד לאחר שיגור טופס ההרשמה תופיע הודעה בעמוד, וזו
תציין אם ההרשמה הצליחה או שיש בעיה מסוימת בפרטים שהוזנו (שם משתמש
תפוס, כתובת אימייל שדרכה כבר בוצע רישום קודם וכו').
ברוכים
הבאים!
נרשמתם למועדון
החברים של האתר.
לאימות הרישום נשלח אליכם אימייל עם לינק
המוביל חזרה לאתר. עליכם ללחוץ על לינק זה כדי להשלים
את תהליך הרישום.
בדקו את תיבת
האימייל שלכם עכשיו. ולאחר מכן לחזור לכאן ולהיכנס
כחבר דרך הלינק "התחבר"
למעלה
תודה שבחרת להיות חבר/ה
באתר
לעמוד
הראשי |
|
לאחר הודעה על הצלחה ברישום, יש לבדוק את תיבת
האימייל שלכם (אם באמצעות תוכנת אאוטלוק-אקספרס או דומה, או דרך אתר
המספק לכם שירות אימייל), ולמצוא את האימייל שהגיע מהאתר.
יש ללחוץ על הלינק המצורף למכתב שתקבלו!
שלום
tester,
ברוכים הבאים לפֶּסטו
תודה שנרשמת כחבר באתר שלנו.
אימייל זה נשלח אליך אוטומטית. אנא
לחץ/י על הלינק שלמטה כדי לאמת את
הרישום.
שם משתמש: tester
סיסמא: 12345
לינק להשלמת תהליך ההרשמה למועדון
החברים.
תודה,
מינהלת האתר
פֶּסטו |
|
ליתר בטחון המערכת שולחת 2 אימיילים, בשני פורמטים פופולאריים,
למקרה שאחד מהם לא יהיה קריא.
אימייל זה חשוב, כיוון שהוא נשלח כדי לוודא שאכן הגולש הוא זה שנרשם
ושכתובת האימייל נכונה. באותו אימייל
מצוי
קישור לאימות הרישום. יש ללחוץ על קישור זה והוא יוביל אותך חזרה לאתר,
שם תתקבל ההודעה על סיום תהליך הרישום.
לא קיבלתי את אימייל האישור... :
שימו לב: שימוש באימייל חינמי (walla, hotmail ואחרים) עשוי למנוע
מאישור ההרשמה להגיע אליכם, וזאת עקב אמינותו או סינון דואר של שירות
חינמי כזה. להבטחת קבלת האישור מומלץ להשתמש באימייל תקני של ספקית
האינטרנט שלכם (אינטרנט זהב, נטוויז'ן, בזק בינלאומי, ברק וכדומה).
במקרה של אי מציאת האימייל, אפשר לנסות לאתר אותו תחת תיקייה של סינון
דואר (לרוב מכונה "ספאם", "דואר זבל" וכדומה) כי אפשר ששירות האימייל
שלכם חשד באימייל המגיע אוטומטית כדואר זבל.
דוגמא להימצאות אימייל האישור בתיבה שלכם:
התחברות:
לאחר שנרשמת לאתר ואישרת את החברות באמצעות האימייל שנשלח אליך, יש
לבחור "התחבר" מהתפריט העליון ולהזין בשדות המתאימים את השם והסיסמא.
ניתן לגשת לעמוד ההתחברות בהקלקה על הקישור
התחבר.
קישור זה מופיע רק כאשר החבר אינו מחובר כבר לאתר, אינו רשום או אינו
מזוהה.
רק לאחר שנרשמת ואישרת את ההרשמה באמצעות האימייל
החוזר ניתן להתחבר עם הפרטים שבחרתם בעת הרישום. ההתחברות לרוב נחוצה
רק פעם אחת, והאתר זומר אצלכם הדפדפן את נתוני החיבור שלכם כדי שלא
תצטרכו להתחבר בכל פעם מחדש.
במקרה והדפדפן שלך חסום מלשמור נתונים אלה (נתון
המכונה "קוקי" או cookie), או שלאחרונה נערך
ניקוי או תחזוקה במחשב, אפשר שנתוני החיבור שלכם נמחקו מהדפדפן שלכם,
ואז יש צורך להתחבר שוב.
כל שיש לעשות בהתחברות זה להזין את הכינוי והסיסמא שבחרתם בעת
הרישום וללחוץ על "התחבר" - זה הכל - אין צורך להירשם שוב אחרת
נתוני החיבור במחשב שלכם ובאתר יתבלבלו ותיווצר בעייה (שגם לה יש פתרון
מוצע באתר, וזאת לאחר שתקבלו הודעת שגיאה).
לאחר חיבור מוצלח, יופיע שם המשתמש שלכם (הכינוי) למעלה בתפריט,
במקום המילה "התחבר", בצורה זו (נניח שהכינוי שלך הוא "גליתוש"):
שלום גליתוש
התנתק
אם הכינוי אינו מופיע ועדיין רשום "התחבר", סימן שההתחברות כשלה (גם
תופיע הודעת שגיאה בהתאם, ולצידה אפשרויות מוצעות לפתרון הבעיה).
[ חזרה למעלה
]
בעיות נפוצות בהרשמה:
לא מצליח להירשם:
לרוב מדובר בשימוש באימייל שכבר נעשה בו שימוש לרישום קודם. במקרה זה
אין להירשם שוב אלא למלא
את הפרטים בטופס שחזור הפרטים של החבר (שלכם):
שכחת שם או סיסמא?! לא נורא:
|
אם המערכת האוטומטית תזהה שהפרטים נכונים, היא מיד תשלח אליכם באימייל
חוזר את נתוני ההתחברות שלכם (שם וסיסמא). לחצו וגשו לבדוק את תיבת
האימייל.
בהרשמה זה מודיע לי ששם המשתמש תפוס:
לאחר הרשמה מקבלים הודעת שגיאה בדומה לזו:
שגיאה:
שם המשתמש tester כבר תפוס/ה, אנא בחר באחר/ת.
שגיאה:
כתובת האימייל walla@walla.co.il כבר תפוס/ה, אנא בחר באחר/ת |
סביר בהחלט, במיוחד שיש רבים עם שם פרטי ומשפחה
דומים. לא נורא, בוחרים כינוי אחר. לא מדובר כאן בשם פרטי ייחודי, אלא
כינוי בלבד, המשתמש להבדיל אתכם מאחרים באתר. אם לדוגמא הכינוי גל
תפוס, אפשר לבחור משהו אחר לגמרי או משהו קרוב, כמו גלוש,
גליתוש, גלי, גל23 וכדומה.
בהרשמה זה מודיע לי שהאימייל שלי כבר בשימוש:
רוב הסיכויים שכבר נרשמת בעבר לאתר (רק שכחת...) או שאחד מבני
המשפחה המשתמש באותה כתובת אימייל נרשם דרכה. אין סיכוי שמישהו זר לכם
נרשם עם כתובת האימייל שלכם כיוון שכל אחד מקבל חזרה אימייל אישור
לכתובת המסוימת הזו.
במקרה כזה בחרו בטופס שחזור הסיסמא הנ"ל (המצוי בעמוד ההתחברות למטה),
רשמו את שם המשתמש אם זכור, או רק את כתובת האימייל, והמערכת האוטומטית
תאתר את הרישום ותשלח אליכם נתוני התחברות באימייל חוזר - מיידית.
במקרה של בעיית
התחברות לאתר או זיהוי חבר:
במקרה והמערכת מזה שיש לכם קשיים או טעות
בנסיון ההתחברות, תופענה לפניכם כמה אפשרויות:
לא
נמצא שם משתמש tester , או שהסיסמא שגויה.
נא לנסות שוב.
אפשרויות:
- הפרטים שהזנת אינם תקפים.
- האם
נרשמת כבר?
- אפשר שתהליך הרישום שלך לא הסתיים, או שהחשבון פג
תוקפו/בוטל, לכן אין באפשרותך להיכנס כחבר/ה.
- אנא וודא/י את הפרטים שהזנת, ובמקרה של רישום חדש -
את האימייל עם לינק המפתח לאימות הרישום.
-
לחץ כאן למשלוח חוזר של המפתח לאימייל שלך
- ניתן לנסות ולמחוק קוקי סורר מהמחשב באמצעות כניסה
לקישור הזה.
- אם נראה לך שנפלה טעות או שיש לך בעיה, נא לכתוב לאחראי
תוך ציון פרטים כמו שם משתמש, אימייל, הודעת השגיאה או
תיאור הבעיה.
|
שימו לב שבכמה אפשרויות יש קישור המציע פתרון:
- האם נרשמת כבר? אם לא, יש
להירשם. נתוני הרישום קשורים לאתר זה בלבד, ואינם שייכים או קשורים
לפרטים האחרים שלכם באינטרנט, כמו הכינוי אצל ספקית התקשורת וסיסמא
האייל שלכם - נא לא לערבב ביניהם.
- אפשר שלא הגבת לאימייל האישור שנשלח אליך לאחר ההרשמה. במקרה כזה
ניתן ללחוץ על הקישור המוצע למשלוח חוזר של מפתח אישור ההרשמה.
- אם בטעות ניסת להירשם יותר מפעם
אחת או שקרתה תקלה בעת רישום או חיבור שגויים, ניתן למחוק את הטעות
aנרשמה בדפדפן שלך באמצעות הקישור המוצע
למחיקת ה"קוקי" (כינוי לנתוני החבר שאתר שומר אצלכם במחשב).
- אם כלום לא עוזר, יש לבחור
בקישור "לאחראי" ולציין פרטים לגבי הבעיה. המערכת תנסה לאתר נתונים
קיימים במחשב שלכם ולמלא אותם אוטומטית בטופס שיוצג. לאחר שליחת טופס
הבעיה המערכת בודקת אוטומטית אם הפרטים שלכם תקפים, ואם כן היא שולחת
אליכם אימייל עם הפרטים הנכונים להתחברות.
במקרה ולא אותרם, המערכת שולחת התראה לעזרה ישירות לאחראי התורן באתר.
מפתח האישור (הקישור)
שהגיע באימייל לא עובד ואני מקבלת הודעת שגיאה:
אפשר שהקישור שובש עקב שימוש בכינוי (שם משתמש) בעייתי מבחינת
האיות או כזה המכיל סימנים מיוחדים, ואפשר שיש לך בעיה בהפעלת הקישור
מתוך האימייל.
אם הדעת לאתר בעקבות הלחיצה על הקישור, והתקבלה הודעת שגיאה, יש לעקוב
אחר ההנחיות שתופענה בהמשך הודעת השגיאה (כנאמר מעלה). במקרה ולא
מצליחים, יש לפנות לאחראי התורן מתוך הקישור שיוצע, המערכת תאסוף את
הפרטים מניסיון ההתחברות ותשלח לאחראי.
[ חזרה למעלה ]
שינוי
כתובת אימייל:
השתתנה לך כתובת האימייל?!
בעמוד ההתחברות יש טופס לשינוי כתובת האימייל. עליך להיות מחובר
לאתר כדי שטופס זה יהיה חשוף ויאפשר את השינוי.
[ חזרה למעלה ]
בהצלחה |